Omnibuzz is gestart met MijnOmnibuzz, een persoonlijke pagina op hun website (net zoals bijvoorbeeld Mijn CZ) waar de klanten zélf een aantal zaken kunnen regelen zoals het reserveren van ritten en het aanpassen van gegevens. Het is een beveiligde digitale omgeving waarin u snel en makkelijk uw ritten kunt reserveren of wijzigingen kunt doorgeven aan Omnibuzz. De website is zoveel mogelijk aangepast aan de behoeften van de klanten en bereikbaar via PC of laptop, tablet of smartphone. Omnibuzz heeft MijnOmnibuzz helemaal zelf ontwikkeld. Het voldoet daardoor aan alle eisen, zoals functionaliteit, toegankelijkheid en veiligheid, huisstijl en klantvriendelijkheid.
In MijnOmnibuzz kunt u:
- Makkelijk (retour)ritten reserveren, wijzigen of annuleren.
- Uw rittenoverzicht, resterende zones of facturen inzien.
- Uw persoonlijke gegevens op 1 plek inzien en gedeeltelijk zelf gemakkelijk aanpassen.
- Snel en direct contact opnemen met Omnibuzz.
- Snel vragen stellen of klachten doorgeven, zonder dat u veel gegevens hoeft in te vullen.
- Buiten telefonische openingstijden contact opnemen en wachttijd vermijden.
- Telefoonkosten besparen.
Omdat u voor MijnOmnibuzz een e-mailadres nodig heeft, begint Omnibuzz met het aanschrijven van de klanten die een e-mailadres hebben. Eerst worden de klanten die al gebruikmaken van het klantportaal of zich hiervoor onlangs hebben aangemeld benaderd. Vervolgens benaderen zij de overige klanten, waarvan een e-mailadres bekend is. Door de klanten gespreid aan te schrijven, kunnen zij de aanmeldingen goed verwerken en nieuwe gebruikers het beste ondersteunen bij eventuele vragen.
Belangrijk
De Omnibuzz medewerkers blijven ook altijd telefonisch voor u bereikbaar voor het boeken van uw ritten of het regelen van andere zaken.
Meer informatie vindt u op www.omnibuzz.nl/mijnomnibuzz. Uiteraard kunnen gebruikers ook altijd met vragen of opmerkingen terecht bij onze klantenservice via telefoonnummer 0900 – 33 10 550 of via e-mail: mijn.omnibuzz@omnibuzz.nl